Alla inlägg den 31 januari 2009

Av pal - 31 januari 2009 08:24

Jaha, då var man sjuk igen. Fredagen tillbringades hemma i sängen med frossa. Mådde/mår riktigt dåligt. Hela familjen har fått influensa. Det blev alltså inget morgonpass igår. Det kommer inte att bli nån löpning idag, och det är tveksamt om jag kommer att vara fit för ett långpass imorgon. Svordom. Nåja, jag får förkovra mig i Lore of Running som jag lånat. Det är dock inte riktigt samma sak att läsa om löpning då alla kroppsdelar värker...Av nån anledning får boken mig att tänka på hur det skulle vara att utföra ett jobbigt pass med en febersjuk kropp. Not nice...Nåt som däremot kommer att bli riktigt nice är UFC-matchen mellan BJ Penn och Georges St Pierre (GSP) som direktsänds på TV4 sport kl. 0400 i natt. De är ju alltså UFC-mästare i varsin viktklass. BJ har gått upp en viktklass för att kunna utmana GSP, och därmed få chansen att inneha två bälten samtidigt. BJ Penn är kanske den mest underhållande fightern i UFC, medans GSP är ett hatobjekt i badbyxor. Ganska uppenbart vem ni bör hålla på va?   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards